onsdag 11 september 2013

Dukat bord

 Jag lovade ju att jag skulle visa hur det såg ut då jag dukade på slagbordet i Lördags.



 Så fint att bara duka med vita quiltade underlägg ingen stor matduk för bordet ska ju synas. Och stora vita undertallrikar....


Här ser ni verkligen vilken fin yta bordet har ! Jag är så nöjd och glad över att jag äntligen har hittat ett bord som jag har sökt efter i flera år.
Ha en fin Onsdag alla bloggisar !
Kraaam Anette
P.s Igår kväll var vi i butiken efter stängning och skyltade om och packade upp en massa nyheter ! Vi vill ju ha snyggt och fint då vi ska ha en myskväll med Pro föreningen på Torsdag kväll i butiken, det blir en liten modesvisning då och annat skoj.

17 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Ja, bordet är verkligen så himla fint! Det är en skön känsla att vara så där bordslycklig och nöjd i hjärtat!

Kraam
Petronella

hemma hos lilla mej sa...

Superfint är ditt bord ! Underbart vacker dukning .Gillar dina bordstabletter så snygga .Önskar dej en skön onsdag .Kram Rita

hagagården sa...

Underbart fint och vilket bord du har hittat,vilken lycka !!!!!!!
kramar
Ninni

LOPPISLIV sa...

Jisses så snyggt Anette!
De fina vita tabletterna och vitt porslin på det vackra bordet!!
Ja jag kan tro du är nöjd :-))

Ha en fin dag!! Kraaaam P

Anonym sa...

For et utrolig nydelig dekket bord:)
Må jo være kjempe kos å komme til dette:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

FruFröjd sa...

Underbart bord! Härligt slitet :) var har du fått tag på de quiltade underläggen?
Med vänlig hälsning,
FruFröjd

Lilla Blanka sa...

Åh vilket bord du har fått tag på Anette!!! Underbart...I love it!
Så fin yta och så charmigt, förstår verkligen att du är lycklig över det!

Kram
Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så lätt och fint och duka med vita tabletter, en sån vacker bordskiva ska inte gömmas under en duk. Där kommer ni ha många roliga middagar.
Kramar
AnnaMaria

Sallys hus sa...

hallå där!
Å så ljuvligt vackert du dukat!
Det enkla är ju nästan alltid det vackraste. Dina underlägg är super fina och passar verkligen som handen i handsken där..;)
Bordet är super å vad mysigt det låter med PRO möte....hihi..;)
Kram Katarina

Hanna sa...

så fint.Ha en fin torsdagskväll.
kram
Hanna

Syster vit sa...

Så galet vackert slagbord och perfekt slitet. Och fint har du dukat också :)
Kram Liselott

Gabriella sa...

Vilken underbar dukning! Så vackert ert bord är, oj oj:) Tack för härlig inspiration, tror jag också ska skippa duken ju:)

Min-Hus sa...

...very nice...
Hugs Anja

Anonym sa...

Så vackert med det rena vita mot det antika...
Önskar dig en fin sensommar.

Kram,Yvonne

Unknown sa...

Jättesnyggt

Vitspets sa...

Så vackert slagbord du har fått tag på och vilken fin dukning
Kram Karina

Anonym sa...

Jättevackert! Var har du köpt de fina tabletterna? Med vänlig hälsning Åsa