måndag 14 april 2014

Påsk veckan !

 Jaa hörrni, nu är vi inne i påskveckan !! Himmel så fort det har gått...


 Hoppas nu att vi får sol hela påsken, man behöver det känner jag, bara att få sitta ute med en kaffe kopp och sola sig lite, det gör gott för kropp och själ. Vi stänger kl. 16.00 på Skärtorsdag, och har öppet Påskafton 10-15, men sen är jag ledig !!



Vi ska vara hemma hela påsken, äta gott och bara vara, åhhh vad skönt det ska bli. Vad ska ni göra ? Åker ni bort ? Jag ska försöka att inte äta alldeles för mycket godis, det brukar bli lite mycket, men det är ju sååå gott...ska försöka att ta några promenader så det jämnar ut sig..fniss...
Kraaaam Anette

13 kommentarer:

Jennys Vita Villervalla sa...

Önskar dig en fin och solig påsk!
Kram
Jenny

Prinsessorna på Bellevue sa...

Ja, tänk att det redan är påskveckan… Söta bilder och vi brukar alltid vara hemma och äta mycket godis vi också!

Kraam
Petronella

Lilla Blanka sa...

Gomorron Anette!

Ja det har gått väldigt fort, som vanligt, hihi.
Underbara bilder!
Väderprognosen säger uppemot 17 grader till helgen, vilket låter ljuvligt!

Kram
Mia

Anonym sa...

Ååååå....så utrolig vakkert:)
Ja, det går jammen fort ..påske allerede og snart Mai...
Ønsker deg en strålende dag og Påske:)
Klem Merete

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !

Låter som en härlig helg.
Vi håller tummarna nu för att det blir fint väder.
Min helg blir blandat med jobb, familje liv och renovering ;)
Inte så dumt det heller.
Jag hade velat åka dit upp igen men vi kommer senare.

Så fina bilder från dig ! Som alltid. Du är en av mina stora Inspirations källor Anette. :)

Jag ska nog börja med godis stopp efter Påsken.
Jag ska också försöka komma igång med promenaderna efter en veckans uppehåll.
Jag tappade bort rösten helt så jag kände att det även den fysiska ansträngningen fick försvinna...

Ha nu en fin start på veckan !
Vi hörs !

Kram kram

Sallys hus sa...

Hej sötis!
Ja vist blir det härligt med lite extra ledigt!
Men oooj så mycket snö ni har än.
Jag som tycker det går segt hos oss....i rabatterna alltså...fniss..
Mysigt att ha dottern boendes så där nära nära.. å lilla Nisse...han är ju så söt och vad lika de är....Sally älskar också att ligga i solen. Å hon skäller också då någon går förbi...o ibland lite för säkerhets skull...i fall någon s´kulle komma..haha..
Du har pyntat så fint o jag fattar inte hur du hinner!
Dina dygn måste ha fler timmar än 24!!
Ha en fin dag!
Kram Katarina

LOPPISLIV sa...

Ja visst ska det bli mysigt med påsken nu och lite extra ledigt. Så fint du har pyntat, jag har inte ens börjat ännu...hihii Idag när jag kommer hem måste jag leta upp påsklådorna och försöka få lite påskfeeling där hemma!!

Ha en fin måndag!
Kraaam Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ska bli så skönt med påskledigt, förutom långfredagen hos svärmor så ska vi vara hemma. Nu fattas bara lite värme och att blåsten avtar, det blåser här så mina penséamplar blåser ner på backen!
Ha en fin vecka
Kramar/AM

HOUSE of ADELA sa...

Å så fint du har söta Anette!Underbart med påskhelg och äta godis;)
Vi ska åka på SPA 2 dgr, ska blir galet härligt!!

Kramar o nospuss!
Adela

Psst: Jag har flyttat;)
houseofadela.styledevie.se
Du hänger väl med dit??=)

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint du har gjort .Söta ägg .Vi brukar också vara hemma och äta gott och mysa .Ha en fin påskvecka .Kramar Rita

Hemma på Sjuan sa...

Så fint hos dig! Ska bli jätteskönt med extra ledigt och bara få vara hemma, kram Suss

vitadrömmarobusigabarn sa...

Njuter av allt fint mysigt med påsk
Och skönt med ledighet!!!!
Önskar dig en jättefin påsk och lediga dagar
Varmaste kramar Tina!!!

Jenny sa...

Hej Anette!
Fina bilder!

Här på västkusten ska det bli sol och uppemot 18 grader varmt i påskhelgen har jag hört:) Vi åker till min systers lantställe i Strömstad några dagar, resten av tiden ska vi vara hemma o mysa!

Glad påsk!

Kraam Jenny