måndag 23 maj 2016

Tjoohoo

Halloj !Här är jag, jag har haft en liiten bloggpaus, och vad gulliga ni är som genast hör av er och undrar vart jag är , på sms och mejl och i kommentarer, så kul att ni ändå saknar mina inlägg. Jag har ju faktiskt bloggat i 9 år och har många följare, så då försvinner man inte bara så där :) men jag lovar att dyka upp då och då, men ibland behöver man en paus, jag jobbar mycket och jaa jag däckar allt som oftast i soffan då jag kommer hem, ork ska finnas till mycket, så är det nog för oss alla, men jag mår prima och trivs såå himla bra med allt så orken kommer nog den också då sommaren ger energi. Kraaam på er

1 kommentar:

Meta sa...

Jo minsann det är så ibland är man trött så finns inte så mycket idéer att ta till. hoppas du kommer igen snart jag gillar dina inlägg och saknar dom när du inte är där.
Ha det gott och njut den fina försommaren som är hos oss och på väg till er.
Kram Meta